Η ομάδα «ΜαθΑΙΝΟντας για την Αίνο» στο ιστορικό μουσείο Αλεξ/πολης

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος με θέμα «ΜαθΑΙΝΟντας για την Αίνο», την Τρίτη 29/3/2016 το 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου επισκέφτηκε  τον χώρο του σχολείου μας, μετά από την όμορφη εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε από κοινού στην Αδριανούπολη και στην Αίνο.
Ξεναγήθηκαν στο σχολείο μας και στη συνέχεια οι μαθητές/τριες του προγράμματός μας και του Γυμνασίου Χαλανδρίου οδηγηθήκαμε στο ιστορικό μουσείο Αλεξ/πολης (που ήταν πολύτιμος συνεργάτης στην προσπάθειά μας), όπου παρουσιάσαμε ένα δρώμενο ¨μουσειακή αφήγηση¨. Το δρώμενο προέκυψε από  συνεντεύξεις,  μαρτυρίες ανθρώπων των οποίων οι πρόγονοι κατάγονται από την Αίνο και  μετακινήθηκαν από την Αίνο προς τη Δυτική Θράκη λόγω της ανταλλαγής των πληθυσμών.
Επιχειρήσαμε τη δραματοποίηση των συνεντεύξεων, σε συνεργασία με την ιστορικό – αρχαιολόγο του Ιστορικού Μουσείου Αλεξανδρούπολης, κ. Αγνή Καραγιάννη.
Παρουσιάσαμε το δρώμενο εμπλουτισμένο με μια χορογραφία που  προετοίμασαν μαθήτριες, όπως και με τη συνοδεία μουσικών οργάνων που έπαιξαν  μαθητές και μαθήτριες της ομάδας μας.
Καθηγητές και μαθητές από το Γυμνάσιο Χαλανδρίου έμειναν απλά έκθαμβοι, κατενθουσιασμένοι, γεμάτοι, κατά τη δική τους δήλωση.
Κατά την άποψη της κυρίας Καραγιάννη, ¨ο χρόνος αποδεικνύεται άχρονος  ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ¨.
Στο τέλος δημιουργήσαμε όλοι τον κύκλο της αγάπης και αναφωνήσαμε ¨σεβασμός στο παρελθόν, ελπίδα στο μέλλον¨.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Χαριτούδη Σ.,  Κίτσος Δ., Ζησίδου Β., Παταπάτη Ευ. (διευθύντρια)

2015-16 ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Eκπαιδευτική επίσκεψη του πολιτιστικού προγράμματος "ΜαθΑΙΝΟντας για την Αίνο" σε Αδριανούπολη και Αίνο

Στις 27 και 28 Μαρτίου 2016 οι πολιτιστικές ομάδες του 3ου γυμνασίου Αλέξ/πολης « Δόμνα Βισβίζη» (ΜαθΑΙΝΟντας για την Αίνο,  Δημοσιογραφική ομάδα,  κινηματογραφική ομάδα, Δραματοποίηση στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας με θέμα τη μετανάστευση και προσφυγιά) πραγματοποίησαν την εκπαιδευτική μας επίσκεψη στην Αδριανούπολη και στην Αίνο. Το πολιτιστικό πρόγραμμα μας  αποτελεί διασχολική συνεργασία  του3ου γυμνασίου Αλεξ/πολης ¨Δόμνα Βισβίζη¨, του 1ου Γυμνασίου Χαλανδρίου, και του Γυμνασίου Αίνου.
Την πρώτη ημέρα  επισκεφθήκαμε το Κάραγατς όπου έγινε και η πρώτη συνάντηση μας με το Γυμνάσιο Χαλανδρίου. Με ενθουσιασμό γνωριστήκαμε καθηγητές και μαθητές από κοντά, ενώ μέχρι τότε επικοινωνούσαμε μέσω της ιστοσελίδας μας.
Ξεκινήσαμε την από κοινού ξενάγηση μας στο Πανεπιστήμιο,στο μνημείο της Λωζάνης, στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό απ΄όπου ξεκινούσε το «Οrient express»
H άφιξη στην Αδριανούπολη μας εντυπωσίασε όλους. Ανατολίτικος αέρας, πολυκοσμία τζαμιά και ελληνικές συνοικίες, πλακόστρωτοι δρόμοι, πραματευτάδες να διαλαλούν την πραμάτεια τους, χαμένες πατρίδες παλιές θύμησες, προσκύνημα για μας.
Επισκεφθήκαμε πρώτα το ιατρικό μουσείο, μουσείο ψυχικής υγείας το οποίο έχει βραβευθεί… Εντυπωσιαστήκαμε  από το κτιριακό συγκρότημα που στεγάζεται, αλλά και από τα εκθέματα, καθώς και από τη σημασία της μουσικής και του νερού για την ίαση  των ασθενειών.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το αρχαιολογικό μουσείο  στο οποίο υπήρχε πληθώρα εκθεμάτων και από τον Αρχαιοελληνικό αλλά και από τον Βυζαντινό πολιτισμό. Ιδιαίτερη αξία και θέση είχαν πολλά ευρήματα από την Αίνο.
Μία ιδιαίτερη εμπειρία ήταν για μας η επίσκεψη στο τζαμί του Σελιμιγιέ.
Η σκεπαστή αγορά με τα διάφορα αντικείμενα επίσης ήταν κάτι διαφορετικό για όλους.
Επισκεφθήκαμε ακόμη τον πύργο που έχει διασωθεί από τα τείχη της πόλης και τη συνοικία με τα παλιά ελληνικά αρχοντικά.
Το βράδυ συμφάγαμε με τους μαθητές/τριες και καθηγητές /τριες του 1ου Γυμνασίου Χαλανδρίου και είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα και να ανταλλάξουμε τις απόψεις μας για την πορεία του προγράμματος μας.
Το πρωί της 28ης Μαρτίου ξεκινήσαμε την διαδρομή μας για την Αίνο από κοινού με το Γυμνάσιο Χαλανδρίου. Με μία στάση στη επιβλητική Μακρά Γέφυρα(μία γραφική γέφυρα με 175 τόξα) φτάσαμε στο Γυμνάσιο Αίνου.
Θερμή και εγκάρδια υποδοχή μας περίμενε από τους καθηγητές και μαθητές του Γυμνασίου Αίνου. Ξεναγηθήκαμε στο σχολείο τους και στη συνέχεια οι μαθητές και από τα τρία σχολεία ο δηγηθήκαμε στην αίθουσα πολλαπλών  όπου πραγματοποιήθηκε η από κοινού παρουσίαση του προγράμματος μας. Σε Ελληνικά,  Αγγλικά και Τούρκικα οι μαθητές/τριες και των τριών σχολείων παρουσίασαν την ιστορία της  Αίνου, την δημιουργία του Δεδέαγατς μετά την μετεγκατάσταση των Αινιτών και τα διασωθέντα κτίρια και μνημεία στην Αίνο.
Την εκδήλωση παρακολούθησε και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης της Τουρκίας.
Αφού τελείωσε η παρουσίαση, όλοι οι μαθητές/τριες και των τριών σχολείων γίναμε ένα. Όλοι μαζί ξεναγηθήκαμε στο κάστρο της Αίνου με πανοραμική θέα στο Δέλτα του Έβρου και την Αλέξ/πολη. Μέσα στο κάστρο ο ναός της Παναγίας ( σώζονται ερείπια του) και η Πύλη που έβγαινε η κυρά «Δομνίτσα» και αρμάτωνε το μπρίκι της.
Συμφάγαμε, γνωριστήκαμε περισσότερο και δώσαμε την υπόσχεση να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας.
Κατόπιν επισκεφτήκαμε τον Άγιο  Εύπλου. Συγκίνηση και δέος. Κάτι τόσο οικείο για μας αφού  αντίγραφο του υπάρχει στην πόλη μας, στην Αλέξ/πολη.
Εκεί κάπου αποχωριστήκαμε με συναισθηματική φόρτιση, αφού οι Τούρκοι μαθητές, μας απέτρεπαν από το να φύγουμε
Μία επίσκεψη ιδιαίτερη, ξεχωριστή, μοναδική όπως διατύπωσε ο μαθητής μας Παλιακίδης Στέφανος.
«Κάναμε καινούριες φιλίες Γνωρίσαμε νέα άτομα. Πολλοί από τους παππούδες ή τις γιαγιάδες μας κατάγονταν από την αλησμόνητη Ανατολική Θράκη. Και τι είναι πιο ωραίο από το να πας να δεις, να πατήσεις τα εδάφη που έζησαν οι πρόγονοι σου. Καθώς προχωρούσαμε στους πλακόστρωτους δρόμους, το μυαλό μας ταξίδευε στο μακρινό παρελθόν. «Βλέπαμε» τα χνάρια των παππούδων μας και των γιαγιάδων μας, ένας πουλούσε λαχανικά σε μια υπαίθρια αγορά, ένας άλλος δούλευε στο σιδηροδρομικό σταθμό, ενώ μία ζύμωνε ψωμί στον οικογενειακό φούρνο.
 Μας χωρίζουν, αλλά μας ενώνουν τόσα πολλά.»
Τελικά είμαστε Ο ΕΒΡΟΣ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ
Συνοδοί καθηγητές Παταπάτη Ε.(Δευθύντρια),Χαριτούδη Σ., Κίτσος Δ., Ζησίδου Β., Κυριακοπούλου Φ., Μπιλιμπίνη Ε.

Ο Καραγκιόζης το 1821

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Στις 24 Μαρτίου 2016 τιμήσαμε στο σχολείο μας την 195η επέτειο της εθνικής μας παλιγγενεσίας. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Διευθύντριας κ. Παταπάτη Ευφροσύνης, η οποία μίλησε για τη σημασία της 25ης Μαρτίου ως ημέρας ιστορικής μνήμης και τιμής στους ήρωες της Επανάστασης. Η γιορτή συνεχίστηκε με μία διαφορετική παρουσίαση των γεγονότων πριν από την έναρξη της Επανάστασης με την παράσταση του Θεάτρου Σκιών: «Ο Καραγκιόζης το 1821».
«Βρισκόμαστε στο 1821, λίγο πριν από την έναρξη της Επανάστασης. Η Ιστορία περιμένει τον Καραγκιόζη, τον Χατζηαβάτη και τους ήρωες της Επανάστασης να αφήσουν το στίγμα τους με τον δικό τους μοναδικό τρόπο?
-Καραγκιόζη, ξύπνα, θέλω τη βοήθειά σου. Η Ιστορία μάς περιμένει!
-Χατζατζάρη, είναι ωραία αυτή η Ιστορία; Ψηλή, ξανθιά, λεύτερη; Θα μου τη γνωρίσεις;
-Καλά, δεν έμαθες τίποτα; Το γένος μας ετοιμάζει ξεσηκωμό!»
 ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Παπανδρούδης Μιλτιάδης
ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ: Μπάντας Θαν?σης
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ: Κεσκίνη Μαρία
ΔΟΜΝΑ ΒΙΣΒΙΖΗ: Κανελέτη Ιωάννα
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Μόρφης Κωνσταντίνος (μπουζούκι), Παναγιωτίδης Μάριος (τουμπερλέκι), Μιχαηλίδης Αναστάσης, Παπανδρούδης Μιλτιάδης, Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος, Θεοδωρακίδης Πασχάλης,  Κεσκίνη Μαρία, Κουράκη Βασούλα, Γιάχος Βαλάντης, Κανελέτη Ιωάννα, Μπάντας Θανάσης (τραγούδι)
ΒΟΗΘΟΙ: Κώτα Μαρία, Κυριακάκη Νικολέτα, Κανταρίδου Ρούσα
ΦΙΓΟΥΡΕΣ-ΣΚΗΝΙΚΑ: Κιτσάτη Μαρία
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Κιτσάτη Μαρία, Αδαμίδου Σοφία
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Φωτάκης Χαράλαμπος
Στη συνέχεια της εκδήλωσης  η χορωδία του σχολείου υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Μουσικής κ. Γρένδα Βασίλη ερμήνευσε επετειακά τραγούδια, ενώ στο τέλος η χορευτική ομάδα, με υπεύθυνη την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Χαβρουζά Ολυμπία, χόρεψε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της γιορτής!

Παραδοσιακός χορός και έκφραση

Την Παρασκευή 24 Μαρτίου το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Παραδοσιακού χορού, που διοργάνωσε το γραφείο Φυσικής Αγωγής για τα σχολεία του Έβρου στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.
Η χορευτική ομάδα, με τις εντυπωσιακές Θρακιώτικες φορεσιές του σχολείου, ξεχώρισε με την παρουσία της. Οι μαθήτριες  χόρεψαν χορούς της Ανατολικής Θράκης. Οι χοροί αυτοί είναι πολύ ζωηροί, θεαματικοί και με γρήγορη ρυθμική κίνηση. Διακρίνονται για την πολυπλοκότητα των κινήσεων και τον δυναμικό και έντονο ρυθμό τους.  Η εμφάνιση των μαθητριών ήταν εντυπωσιακή! Ο συγχρονισμός και η ομοιομορφία ήταν  τα κύρια χαρακτηριστικά της παρουσίασης του προγράμματος. Η γιορτή αυτή του Παραδοσιακού χορού ήταν ένα μέσο έκφρασης για τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων και ευχόμαστε να συνεχιστεί με μεγαλύτερη συμμετοχή.
Η χορευτική ομάδα αποτελείται από τις:
ΚΑΠΟΥΤΣΗ ΕΛΕΝΑ
Υπεύθυνη καθηγήτρια
Χαβρουζά Ολυμπία

Εκπαιδευτική επίσκεψη Περιβαλλοντικών Ομάδων

Στις 20, 21 και 22 Μαρτίου 2016 οι Περιβαλλοντικές ομάδες του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης «Δόμνα Βισβίζη»  (Περιβαλλοντικό Tre-e-twinning και Περιβαλλοντική Ομάδα με θέμα τη Γεωθερμία) πραγματοποίησαν την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στην Έδεσσα, Καστοριά και Νυμφαίο Φλώρινας.
Την πρώτη μέρα οι μαθητές/τριες  επισκέφθηκαν την  Έδεσσα και περιηγήθηκαν στους γραφικούς δρόμους του νερού στη συνοικία Βαρόσι, όπου βρίσκονται οι  καταρράκτες της πόλης, ο Αλευρόμυλος, το Ερπετάριο, το Λαογραφικό Μουσείο και ο βυζαντινός ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.
Η άφιξη στην Καστοριά και στη λίμνη Ορεστιάδα, λουσμένη με τα χρώματα της δύσης του ήλιου, εντυπωσίασε ιδιαίτερα μαθητές /τριες και καθηγήτριες.
Το πρωί της δεύτερης μέρας πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενέργεια και Περιβάλλον» στο ΚΠΕ Καστοριάς. Τα παιδιά γνωρίστηκαν με τους εκπαιδευτές , παρακολούθησαν μία πολυμεσική διάλεξη και στο τέλος χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με τελικό στόχο να κατασκευάσουν ένα βιοκλιματικό σπίτι και να αναμετρηθούν σε ένα κυνήγι θησαυρού με περιβαλλοντικό περιεχόμενο.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας οι μαθητές/τριες επισκέφθηκαν τον Λιμναίο Οικισμό στο Δισπηλιό, έναν από τους σημαντικότερους νεολιθικούς οικισμούς. Έπειτα ξεναγήθηκαν στο Σπήλαιο του Δράκου, όπου θαύμασαν τη μαγεία της φύσης με τους σταλακτίτες και τους σταλαγμίτες.
Στη νυχτερινή έξοδο των ομάδων η βραδιά κύλησε ευχάριστα με γευστικό φαγητό, τραγούδι και πολύ χορό!
Ο Αρκτούρος στο Νυμφαίο της Φλώρινας ήταν ο τελευταίος σταθμός πριν την επιστροφή στην Αλεξανδρούπολη. Τόσο οι πληροφορίες σχετικά με την καφέ αρκούδα όσο και η θέα από το Νυμφαίο γοήτευσε ιδιαίτερα τα παιδιά.
Η εκπαιδευτική εκδρομή είχε μόνο θετικά αποτελέσματα. Οι μαθητές/τριες απόλαυσαν τη φύση, διδάχθηκαν από αυτήν, αλλά με το ήθος, τη συμπεριφορά και την άψογη συνεργασία τους δημιούργησαν μία πολύ καλή μαθητική ανάμνηση που σίγουρα θα αποτελέσει μελλοντικό έρεισμα για να διαμορφώσουν μια καλύτερη στάση ζωής ως προς το περιβάλλον, φυσικό και κοινωνικό!
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Ζησίδου Β., Κοκκίνη Ε., Παπαδοπούλου Β., Λαζάκη Π.

2015-16 ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

«Δημιουργώντας μια ποίηση πάνω από κάθε καταστροφή»

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ
21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

Η ενασχόληση των μαθητών με τη Λογοτεχνία και ειδικότερα με την Ποίηση ενισχύει την αισθητική τους καλλιέργεια και αποτελεί ύψιστο μορφωτικό αγαθό. Σε μια εποχή μεγάλων προκλήσεων, όπως είναι η σημερινή, οφείλουμε να συνδέσουμε τη Λογοτεχνία με την ανθρώπινη εμπειρία, προκειμένου να κατανοήσουμε τον κόσμο στον οποίο ζούμε αλλά και τον εαυτό μας.  Γιαυτό λοιπόν αποφασίσαμε να μυήσουμε τους μαθητές μας στον κόσμο της Ποίησης, η οποία είναι δυνατόν να λειτουργήσει ως καταφύγιο σε δύσκολους καιρούς αλλά και ως σημείο συνάντησης με τα εσώτατα του εαυτού μας. Οι μαθητές λοιπόν με βάση την εφαρμογή διδακτικού σεναρίου:

• Ήρθαν σε επαφή με ένα μεγάλο εύρος ποιημάτων, παιδαγωγικά κατάλληλων και σύμμετρων προς την ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους.
  • Αξιοποίησαν ανοιχτά σώματα κειμένων όπως είναι η ιστοσελίδα του Σπουδαστηρίου Νέου Ελληνισμού και η Ανεμόσκαλα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, με στόχο να εντοπίσουν συνδέσεις και διασυνδέσεις θεματικών μοτίβων που τους κινητοποιούν συναισθηματικά.
  • Επέλεξαν οι ίδιοι τον τρόπο συμμετοχής τους στην εκδήλωση (η οποία ήταν άλλωστε προαιρετική).
  • «Συνομίλησαν» με άλλες τέχνες, καθώς τους δόθηκε η δυνατότητα να εκφραστούν πολυτροπικά, με χορό, τραγούδι, ζωγραφική, μουσική.
  • Παρουσίασαν και δικά τους ποιήματα.
  • Συνάντησαν, μετά από πρόταση του Συνδέσμου Φιλολόγων Νομού Έβρου, μια ποιήτρια, την κ. Βάγια Κάλφα, με καταγωγή από την Αλεξανδρούπολη και βραβευμένη από την Ακαδημία Αθηνών, η οποία επιχείρησε να τους εισαγάγει στη μαγεία που ονομάζεται Ποίηση.
  • Προβληματίστηκαν για το ρόλο της Ποίησης σε καιρούς κρίσης, αναρωτήθηκαν αν μπορεί ένα ποίημα να κινητοποιήσει προς την αλληλεγγύη προς τους πρόσφυγες, τους μετανάστες, τους κατατρεγμένους αυτής της γης.

Με αυτό τον τρόπο:

• Προωθείται η φιλαναγνωσία.
  • Η σχολική τάξη γίνεται μια κοινότητα αναγνωστών.
  • Μυούνται οι μαθητές στη δημιουργική γραφή.
  • Εκφράζονται πολυτροπικά.
  • Αξιοποιούν παιδαγωγικά και μαθησιακά ορθά το διαδίκτυο.

Ας δημιουργήσουμε μια Ποίηση πάνω από κάθε καταστροφή (Μανόλης Αναγνωστάκης). Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας (Γιώργος Σεφέρης) αλλά σαν πρόκες πρέπει να καρφώνονται οι λέξεις, να μην τις παίρνει ο άνεμος (Μανόλης Αναγνωστάκης). Ας ευχηθούμε να γίνει για τους μαθητές μας αλλά και για όλους μας η Ποίηση «το καταφύγιο που φθονούμε» (Κώστας Καρυωτάκης). Ένα καταφύγιο που μας περιλαμβάνει όλους, αυτόχθονες, μετανάστες και πρόσφυγες.
Ευχαριστούμε την κ. Βάγια Κάλφα για τη μεστή παρουσία της στην εκδήλωση. Τις συναδέλφους Ζαφειρία Κουκίου, Ολυμπία Χαβρουζά. Κυρίως όμως όλους τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου που συμμετείχαν στην προετοιμασία και την εκδήλωση με πάθος και διαδραστικό ενθουσιασμό

Η Υπεύθυνη καθηγήτρια
Βάγια Ζήκα

prhmp2016

1ος Πανέβριος διασχολικός διαγωνισμός Γλώσσας και Ορθογραφίας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 1ος Πανέβριος διασχολικός διαγωνισμός Γλώσσας και Ορθογραφίας, που διοργανώθηκε σε συνεργασία του Σχολικού Συμβούλου Φιλολόγων Ν. Έβρου, του Συνδέσμου Φιλολόγων Έβρου και του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης «Δόμνα Βισβίζη».
Στην Α΄φάση του διαγωνισμού (11 Μαρτίου 2016) η οποία πραγματοποιήθηκε σε καθένα από τα 11 Γυμνάσια του Νομού που συμμετείχαν σ΄αυτόν, αναδείχτηκαν οι 3 μαθητές από κάθε σχολείο με την υψηλότερη βαθμολογία.
Η τελική φάση έλαβε χώρα στις 20 Μαρτίου, στο 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης «Δόμνα Βισβίζη», σε κοινά για όλους τους μαθητές θέματα, που ορίστηκαν από επιστημονική επιτροπή , όπως άλλωστε συνέβη και στην Α΄ φάση του διαγωνισμού.
Πριν από την έναρξη του διαγωνισμού, η οργανωτική επιτροπή υποδέχτηκε τους μαθητές, τους συνοδούς γονείς και καθηγητές, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Διευθυντής Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Έβρου, κος Αποστολακούδης.
Στη συνέχεια- και μετά την αξιολόγηση των γραπτών-αναδείχτηκαν και βραβεύτηκαν οι 3 πρώτοι μαθητές, ενώ όλοι οι μαθητές που συμμετείχαν στην τελική φάση έλαβαν έπαινο συμμετοχής καθώς και αναμνηστικό δώρο.
Αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές που διακρίθηκαν αλλά και σε όσους συμμετείχαν σ΄αυτόν, στους καθηγητές και τους γονείς τους για την παρότρυνση και τη στήριξή τους και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση του διαγωνισμού για πρώτη φορά στον Νομό μας.
Με την ευχή αυτός να γίνει θεσμός, ανανεώνουμε το ραντεβού μας του χρόνου στο 2ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου.
Ευχαριστούμε θερμά την Α΄και Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου καθώς και το ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης για την οικονομική στήριξη.
2016-03-20 09.03.11 pm copy

Σχολικοί αγώνες στίβου

Την Πέμπτη 17-3-2016 πραγματοποιήθηκαν οι Σχολικοί Αγώνες Αθλοπαιδιάς  Στίβου Γυμνασίων Νοτίου Έβρου, στο Δημοτικό Στάδιο Αλεξανδρούπολης ?Φώτης Κοσμάς?. Τους αγώνες διοργάνωσε η Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αγώνων της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Έβρου. Στόχος των αγώνων ήταν η συμμετοχή, ο συναγωνισμός και το ?ευ αγωνίζεσθαι?.
Το σχολείο μας συμμετείχε με τους παρακάτω αθλητές και αθλήτριες:
ΑΓΟΡΙΑ
Κανοτζιάν Χρήστος            1ος   στη Δισκοβολία
Ποιμενίδης Χρήστος           3ος  στα 1000 μ.
Κατσούλης Μιχάλης           3ος στο  Άλμα σε μήκος
Κουγιουρούκης Ηρακλής    3ος στο Ακόντιο
Συμμετείχαν και πήραν καλή θέση οι:
Τηλέγραφος Αθανάσιος             1000 μ.
Κάσσιας Παναγιώτης                 300 μ.
Χαριτόπουλος Ιωάννης              300 μ.
Χασάνογλου Μεμέτ                    80 μ.
Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος     80 μ.
Σταγγόπουλος Αχιλλέας            80. μ.
Φωτιάδης Χρήστος                    Άλμα σε μήκος
Μουρατίδης Αλέξανδρος            Άλμα σε μήκος
Μιχαηλίδης Αναστάσιος            Σφαιροβολία
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Γεωργίτση Μαρίνα             3η  στον δρόμο 80 μ.
Χωρινού Ανδρονίκη           1η στο Άλμα σε μήκος
Τσακίρη Ευθυμία               1η στη Δισκοβολία
Ζυγερίδου Ηλιάνα             1η στο  Άλμα σε ύψος
Κεσκίνη Μαρία                  1η στη Σφαιροβολία
Κυριακάκη Νικολέτα         3η στα  300 μ.
Δημητριάδου Αγαθή          4η στο Άλμα σε μήκος
Γκέντζελη Σοφία               4η στα  300 μ.
 Συμμετείχαν και πήραν καλή θέση οι:
Κυριακίδου Αγλαΐα              80 μ.
Καρρά Σταυρούλα              600 μ.

?Αβάντι, μαέστρο!?

Τη μουσική παράσταση ?Αβάντι, μαέστρο!? από την BeAR Tive, νεοσύστατη εταιρεία πολιτιστικών δράσεων, παρακολούθησαν οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης, καθώς και η Θεατρική Ομάδα του Σχολείου την Τετάρτη 9 Μαρτίου, στο Δημοτικό Θέατρο της πόλης μας.
Σαξοφωνίστες, ντράμερ και μια απίθανη δημοσιογράφος μπλέκουν σε μια ιστορία που έφερε πολύ γέλιο, υπέροχη μουσική και απρόβλεπτο τέλος. Ήταν μια καινοτόμος παράσταση, που συνδύαζε τη θεατρική πράξη, τη ζωντανή μουσική και τη βιωματική μάθηση και ενθουσίασε τα παιδιά.
Ευχαριστούμε το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ της πόλης μας, για την άμεση ανταπόκρισή τους και τη συνδρομή τους στη μεταφορά των παιδιών στο Δημοτικό Θέατρο λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Συνοδοί καθηγητές:
Αδαμίδου Σοφία, Κιτσάτη Μαρία, Κοκκίνη Ελένη, Κωστάκη Σμαρώ, Λαζάκη Παναγιώτα, Τουλουμτζή Φιλιώ, Φωτάκης Χαράλαμπος.

2015-16 ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Με αφορμή την Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο?

Η  6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως Πανελλήνια  ημέρα κατά της  Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη του φαινομένου. Για την ημέρα αυτή πραγματοποιήθηκε εκδήλωση από την Ομάδα Αγωγής Υγείας του σχολείου σε συνεργασία με την Ομάδα Δράσεων Πρόληψης.
Οι μαθητές, μετά από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποίησαν στο σχολείο με τη συμμετοχή περίπου 200 μαθητών από τη Β΄ και Γ΄ τάξη,  σκέφτηκαν και έφτιαξαν τα δικά τους βίντεο, για να εκφράσουν την παρενόχληση στην παρέα, στο σχολείο, στο διαδίκτυο, αλλά ουσιαστικά να τονίσουν τον  σεβασμό απέναντι στους άλλους, απέναντι στο σχολείο, απέναντι στον εαυτό μας!
Πιστεύουμε ότι το   σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία μέσα στην  οποία  δεν αποκτούμε μόνο γνώσεις, αλλά κυρίως
δεξιότητες,
συμπεριφορές,
στάσεις,
φιλίες (πολλές φορές παντοτινές),
που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε υγιείς σχέσεις.
Έτσι η ζωή μας μεταμορφώνεται και  γεμίζει χρώματα η κάθε μικρή και φευγαλέα στιγμή!