Categories
2016-2017 ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ Γυμνασίου στην Αθήνα (9-12/12/16)

Το ταξίδι μας στην Αθήνα ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Οι επισκέψεις μας στους αρχαιολογικούς χώρους μάς κίνησαν το ενδιαφέρον και την περιέργεια. Ξεχυθήκαμε  στο εμπορικό κέντρο και στις πλατείες, γεμίζοντας τα μαγαζιά και τα παγκάκια. Τα βράδια περάσαμε καταπληκτικά, αφού ξεφαντώσαμε με χορό και μουσική.
Η διαδρομή προς τη μεγαλούπολη ήταν κουραστική αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστική. Τα χειμωνιάτικα τοπία της κάθε περιοχής, η μουσική και η παρέα μάς συνόδευαν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Κατά την άφιξή μας στο ξενοδοχείο αφήσαμε τις αποσκευές μας και ετοιμαστήκαμε για την πρώτη μας έξοδο. Πήγαμε σε νυχτερινό κέντρο με ζωντανή μουσική. Περάσαμε υπέροχα και δεθήκαμε περισσότερο με τους καθηγητές μας.
Την επόμενη μέρα βρεθήκαμε στην Πλατεία Συντάγματος. Μαζί με πλήθος τουριστών παρακολουθήσαμε την αλλαγή φρουράς και περιηγηθήκαμε στο κτήριο της Βουλής. Ενδιαφέρον επίσης είχε και η έκθεσή της, που ήταν αφιερωμένη στον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας, τον Ιωάννη Καποδίστρια. Στο Ιστορικό Μουσείο της πόλης, που αποτελούσε την Παλαιά Βουλή, υπήρχαν διάφορα εκθέματα, κυρίως από την επανάσταση του ?21. Στο Πλανητάριο είδαμε εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με το φως του ηλίου και καταλήξαμε στο εμπορικό κέντρο για ψώνια και χαλάρωση.
Την τρίτη ημέρα επισκεφτήκαμε την Ακρόπολη, ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της Ελλάδας. Όταν ανεβήκαμε στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, αντικρίσαμε τον Παρθενώνα και τα υπόλοιπα αρχαιολογικά μνημεία. Η θέα ήταν φανταστική, καθώς ο ήλιος έλουζε όλο το λεκανοπέδιο από ψηλά.  Αργότερα ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης. Εκεί μας δόθηκαν πληροφορίες από την ξεναγό για την αρχιτεκτονική των μνημείων της Ακρόπολης. Παρακολουθήσαμε θέατρο με γνωστούς ηθοποιούς και το τελευταίο  βράδυ πήγαμε για φαγητό σε ένα ταβερνάκι στα στενά της Αθήνας, όπου δεν έλειψε ο χορός και το κέφι.
Όταν ξημέρωσε, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής κάνοντας στάση στο Μουσείο των Θερμοπυλών.
Εντύπωση μου έκανε ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η αλλαγή φρουράς των ευζώνων έξω από τη Βουλή, καθώς και η αρχιτεκτονική των μνημείων της Ακρόπολης, που βλέποντάς τα αναρωτιόμουν πώς οι εργάτες εκείνης της εποχής μετέφεραν τις ογκώδεις μαρμάρινες πλάκες. Τέλος, η ενδυμασία και ο οπλισμός των πολεμιστών μου κίνησε το ενδιαφέρον.